اطلاعات درباره ما

برای سوالات خود با ما تماس بگیرید

    اطلاعات و سوالات

    سوالات متداول

    پاسخ : شما می توانید ایمیل خودتان را خود را ویرایش کنید؛ اما مجاز به تغییر مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی یا کد ملی ) نیستید. برای این کار به حساب کاربری خود رفته و در قسمت جزییات حساب نسبت به تغییر آن اقدام کنید.

    پاسخ: در سایت دیجی فون فرایند ورود و ثبت نام در هر لحظه از طریق ارسال پیامک به شماره همراه شما انجام خواهد شد. بنابراین شما می‌توانید بدون داشتن رمز عبور از طریق کدی که به شماره شما ارسال شده است به سایت وارد شوید.

    پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارش‌های من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

    پاسخ : خیر، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر نیست. ولی می‌توانید در صورت تمایل به فروشگاه‌های حضوری دیجی فون تهران مراجعه کنید.البته کارشناسان «دیجی فون» در تمامی مراحل برای مشاوره و راهنمایی از طریق تلفن و همچنین شبکه‌های اجتماعی در دسترس و پاسخگو هستند.

    پاسخ: در انتهای سایت نماد اعتماد الکترونیکی وجود دارد که می‌توانید روی آن کلیک کرده و در سایت این سازمان‌ رزومه «دیجی فون» را بررسی کنید. همچنین امکان مراجعه حضوری به فروشگاه و بازدید از مجموعه با هماهنگی قبلی می‌تواند از نگرانی و دغدغه شما بکاهد.

    پاسخ:فروشگاه اینترنتی دیجی فون کالا و محصولات شما را به سه روش ارسال میکند که میتوانید متناسب با شرایط خود بهترین روش را انتخاب نمایید.

    پست پیشتاز : ارسال محصول با پست پیشتاز تا ۳ روز کاری زمان میبرد.

    تیپاکس : ارسال محصول با تیپاکسشهرستان های راه نزدیک تا 24ساعت کاری و برای شهرستان های راه دور حداکثر 48  کاری زمان میبرد.

    ارسال با پیک ( فقط برای تهرانی ها ) : ارسال محصول با پیک در همان روز برای شما ارسال خواهد شد.